Wednesday, May 4, 2011

"Kate On everyone's lips"

Most discussed makeup last time in the campaign Lipstick Dior Addict
The appearance of a naked Kate in Vogue Brazil raised online notable, controversial, violent reaction. As the campaign Lipstick Dior Addict, filmed by David Sims. It s difficult to recall more discussion with the advertising image makeover in recent times.
One thing is for sure, "the arrow like Kate Moss" became a byword. They are blamed for the fact that they distract us from the color of lipstick on them argue their copy, they are admired - no difference!


(Последние изображения Кейт Мосс явно не остаются незамеченными. Появление обнаженной Кейт в Vogue Бразилия вызвало в Интернете заметную, неоднозначную, бурную реакцию. Как и эта кампания помады Dior Addict, снятая Дэвидом Симсом. Сложно вспомнить более обсуждаемый макияж с рекламного образа за последнее время. Одно можно сказать точно, «стрелки как у Кейт Мосс» стали притчей во языцех. Их ругают за то, что они отвлекают нас от цвета помады, о них спорят, их копируют, ими восхищаются — равнодушных нет.)







0 comments:

Post a Comment

Blog Archive